Sunday, August 1, 2010

seronok jugaak !

3 ary 2 malam yg pnoh kenangan kot !
HAHA .
gilaa wehh ! bangun kul 3.30, pas uw g qiamullail .
Mak ayy . mengantok doe !
Tapi tape laa ann .
Yg penting ikhlaas tuwon surau ,
hee :D
Hari first da huhare daa .
Haisshh , nympaah je akuu nan satu couple uww .
menyaketkan aty je wehh !
malaas akuu na citer .
Tapi ary first dapaat group .
Pehh !
naseb baek laki ta campo !
kalaw ta sengsare kene group nan 'hantuhantu' SMVAS ! HAHA .

Malam malam banyaak betol pangaai budaakbudaak mase tyto .
Taya cakaap laa ann . Klaaka wehh !
:D HAHA !

Pas uw bangon pg , mandi !
Pehh, sejukk !
Then solaat, pas uww riadaah !
menari chicken dance ! Alala comel lak ayy !
Yg gedik unn mesti laah ade ! HAHA .
Laki laa terutamanyaa . HAHA .

Pas uww cm bese ade ceramaah .
Kate kem motivasi ann .
Plg best nan cegu jasmi laah !
Mmg untong laa budaakbudaak ERT dpt cegu cm dye !
JELOUSE mehh !
dye best !
Give me strength to face SPM !

Then ary last ade pnyampaian hadiaah !
Waah, group akuu dapat untok Moto terbaek .
HAHA .
dapat laah hamper 1 .
walawpon ade group laen yg dpt baek lagi .

Pas uww, da sudaa balek uma !
Penaat wehh !
mandi pas uww tyto !
syok abez ! ngee :D

Pape unn . kem ni give me something !
And i'll try to do the best for trial and SPM !
Yes, I can !



-Sayaa, pelajar cemerlang, SPM 8A+, 2011
-Sayaa yakin dan percaya saya pelajar cemerlang, SPM 8A+, 2011
-Saya putuskan, saya pelajar cemerlang SPM 8A+, 2011
-Saya lihat, saya dengar, saya rasa, saya pelajar cemerlang SPM 8A+, 2011
-Saya ulangkaji pelajaran 3 jam sehari, saya fokus dalam kelas, saya datang sekolah setiap hari, saya taat ibu bapa, saya hormat guru-guru.


cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D