Monday, September 5, 2011

Ehh lambat laaah . Tapi Selamat Hari raya :')

Assalamualaikum . Hihi . Naa tengokk tuu . dah lambat kann kita wish hari raya ? maaf ye maaf . *Sambil tunduk mcm org jepun :')

Malas tahap apa tah ni weyy na update blog ekeke :') Sekali tengok orang update haa menggelabaah jelouse kau . Huu . Maka aku tidak melepaskan chance laah na update jugaaak .

Na update sebab na wish hari raya jea hihi .

Aku na mintak maaf pada semua okeyy kalau korang ada terasa hati dgn aku . Of coarse laaah ada kann ? :')

  • Maaf atas segala bicara yang tidak terjaga .
  • segala tingkah yang tidak disenangkan .
  • Segala janji yang tidak ditepati .
  • Segala sikap yang pernah menyakiti .
Hihi . Maafkan aku yea :)

Haa . Raya raya ni aku dah tengok dah baju raya kawan kawan aku . Amboi cantik cantik semua :') Apa kata aku pulaaak na letak kat dalam ni hihi . Bolehh kan ? Ta boleh aku bolehkan jugaak :')


2nd Eid aku dahh pergi rumah papa . hihi awal kann ? tapi raya ke 5 aku pegi lagi . Tapi dgn kawan kawan . Huuu . Malu eh laa pegi sampai 2 kali :') Dapat snap dgn abg hadi tahu . hihi suka :')


Ni laah abg hadi . Dgn sofea kali hihi :')

Okeyy kawan kawan . Ayuhh mulakan perjalanan dgn kawan SEMENDA aku . Hihi . Mula mula rumit gak laa kann . Sampai ta jadi pergi .
Last last driver atas ni jemput . Driver kecik dan comel seperti aku . Na jugaak tuu haha :')

Haa . Aku tidak melepaskan peluang menunjukkan keayuan HAHA . Satgi ada yg termuntah ni . Caya laah cakap aku :')
Amboii iema , khusyuknyaa makan .
Tolong perhatikan ye , aku bukan golongan yang terendah . Silaa pastikan itu :')

Gambar ni aku sukaa laah weyy :')

Auni , chill laah der . Marah ke bagi duit raya dekat nina ?? haha :D

Thanks driver , awak kiut laah hihi :')
This is second house . Rumah ustazah Asiah . Ustazah arab aku masa form 3 . Jangan terkejut aku ambik Arab okey . Haha tade kena mengena dgn raya :')
1 , 2 , 3 Cheese girls :') Untung laah semua kiutmiut :')

Okeyy ini rumah Kak Asyu :')
Last destination , rumah papa :')
Rumah papa ada air biru :')

Haihhh . Dah laah tuu , ayuh pulang ke rumah . nanti bising mak mak anak anak mereka ta pulang pulang :')
Maka aku pun meneruskan perjalanan pulang ke rumah . Tapi iema drive sebab driver kecik tadi tuu balik rembau . hee . Tana jadi macik macik lakk kitorang kann . Bergosip sakan kau yee . haha . setahun sekali dapat mcm tuu . hir hir :D Okeyy ini gelak version baru . Kau ada ? Ta payah ada sbb gelak dia mcm haram :') haha .

Sampai rumah lain cerita pulaak wehh . Ada ke orang kesihatan na sembur rumah . Alahaai . Berbulan bulan ta raya tana kau dtg kann ? Time kuih raya belambak kat rumah laa kau na sembur . Haihh . Tu laah jadinya bila dah ada orang kena Denggi . Aku bukan na mendengki . Tapi dia pun dah tua . Sedar sedar laah diri sikitt . Ada jiran macam tade jiran . Na dijadikan cerita jiran aku ni laah yg kena denggi . Rumah renovate tapi tu laah . nyamuk tuu na gigit dia jugak . Alaah asal aku beriya taip sal kau ni pulaak ? Tayah laah . Susa susaa jea :D

Okey sambung cerita . So , disebabkann tuu laah kami semua duduk lua . Hir hir . Sempat laah bergambar lagi kann :') Aku malas na cerita , tengok dulu .

|
|
|
V

Auwww , comelnyaa nawfal . Hihi :')

Okeyy aku penat . Na mengundur diri :') Bapak lama aku update blog HAHA :D Mehh baca pantun dulu :')

Has been a year,
It comes again,
Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin.

Lots of love , SYAMIMI ASRI
cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D