Monday, March 4, 2013

Hello , I'm back ! :)

Assalamualaikum Hi hello anyeong !
Hiww rasanya hampir setahun tak update.
Syok syok jari jemari menaip, duishh hinggap bola atas kepala.
Toleh belakang tengok nawfal.
Sabar , Dugaan nak update blog barangkali xD *poyo*

Kali ni aku mcm rajin fasa lima belas nak setorii lebih.
Kau nantikan je part seterusnya.
Kenapa ? Sebab kalau aku cerita dlm satu post je alamatnya semua muntah hijau.

Dimaklumkan bahawa gua skrg pelajar Semester 3 DBS KPM Beranang.
Faham kan ?
Semester 3 bukan Standart 3 ada aku bagi kaki kalau ckp mcm tu -.-'
Serious talk Sem 3 sem paling mencabar memenatkan,  me apa segala lagi . semua me ada.
Jgn lah stress aku belum cerita lg. Hishh

Since jadi MPP,
Ha dengar ni , ini bukan pengakuan angkuh , bongkak semua.
Aku jadi pun sebab ramai lagi org bagus dekat luar sana takmahu jadi.
Takfaham dgn senario ni sbnrnya tp aku cuba fahamkan.

Allah jadikan aku seorang pemimpin utk meneguhkan kekuatan. Ecehh*
Ehh betul what.
Try and error ah kau jd MPP tengok kuat tak kuat.
Lg sekali ,bukan berlagak. Sila faham*

Ragam manusia tu takpayah cerita.
Ada yg mcm T-rex , ada mcm lipas , tikus semua lah.
Sampai satu masa aku takut nak berhadapan dgn org.
Tp taktahu dari mana kekuatan tu Allah bg ,
Boleh je aku pergi kelas , dgn rasa gembiranyaaaa . Heyy :D

Ini Puan Riani Awang.

Salah seorang yg sangaat lah banyaak bg aku kekuatan.
Experience dia tapayah cakap.
Tunjuk ajar dia.
Cara dia tenangkan aku masa aku menangis dgn ragam student yg sangat BAIK.
Semua laah semua.
Kalau cerita pasal umi tak habis sampai esok.
Ini masa Konvensyen Perwakilan Pelajar IPMa 

Our first Convention as Student Representative Council.
Masa ni student semua cuti.
Tp kitorang pergi la kan dah tanggung jawab.
Siapa woi nak pergi waktu cuti mcm ni ?
baik tido sampai lebam.

But it depends too, cara kita sndiri nak jadikan bnd ni seronok atau just dull. Blerghh~
So bagi aku, it was AWESOME !
Serious tak rugi. SERIOUS. aku dh bg capital kalau tak nampak sah rabun

Ada benda lagi nak setorii . Tapi part lain lah pula.
Hiww.

Ganjaran untuk orang yang sabar amatlah besar. Walaupun bukan mudah nak praktikkan sabar, selagi mampu. CUBA lah. CUBA BERSABAR walaupun susah :) 



cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D