Wednesday, November 17, 2010

bear ,

haa . permulaan yg agak baek .
tapi kesudahan yg mcm bodohh !

Haha , benci aku denga .
Haha , ta laah . menyampah aku tengok !
Haha , bukan . menyirap aku bace .
Haha , lantak laah .
senangsenang benci , menyampah , menyirap .
ish .
menyampahh menyampahh menyampahh
haa .
:'(
benci laah !

bagi adek kaw jea da laah , yg susaa na bagi adek aku pahal ?
alamaak ayy ,
ade masalahh ke ?
pape tah .
na benci aku buad mcm ni ?
aku lagi benci kaw buad mcm tuu !

ta bole ke bia aku sowang jea jd kakak dye ?
Ha ?


kan bagus kalaw kuman tuu ade kat bahagian yg tiada harapan sembuh .
HAHA . tibaa tibaa jea .
yes laah , owg saket mmg sensitif .
Sebab na mati da kot .
Ha , Betul laa tuu .

Pendek kate ,
hidup segan mati tak mahu .
Dahh !
Dah puas !
ihy !
IHATEYOU oke ,
bukan IHEARTYOU .
please be alert !
bye -

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D