Monday, November 15, 2010

wee , sayaa sudaa dewasaa ♥

okeoke , sorry , hari ni hari lahir saya tao :)
saya sudaa besaa ,
mlm tadi ramai pelanggan na wish , tp saya tetydo .
haha , poyo jea budaak ni kan ? :)
do I care ? :)
tapi tapi , dlm ramai-ramai yg wish tuu , sowaang jea kawan VA yg wish pukul 12 .
so sad ryte ?
ohh , nope , not very sad , HAHA .
AND even my bff ta wish ,
maybe dye ta ingat .
it's okey darl , i'll always remember your birthday :)

then sampai sekolaah ,
pegi ngadu nan dayah , :)
tengs dayah ,
tapi dowang ta ingt jugaak .
tade pkataan epy birthday yg kua :(
oke , relax mimie , dowang na surprise tuu :)

abes assembly , kene merempat .
sbb kelas dahh susun meja utk spm ,
omg ! SPM is around da corner beb !
but I'm still here posting this entry , HAHA .

tibaa tibaa SUPER G kate ,
haa , tu mimi kecik .
mimi kecik , epy birthday ,
maka kedengaranlah lagu epy birthday utk aku . HAHA .
tengs yaww .
but time tuu baru laah dowang wish .
dowang lupe kot .
tape , saba oke :)
ni kan hari lahir kaw :)

then nampak muiz , haa . aku tuntut laah hadiahh dye kate na bg .
tp malaang sungguh . budaak itu mmg jahat .
tade hadiahh . HAHA .
sengal kaw muiz .

then hari berlalu as usual ,
haa , cegu sains unn ade wishh .
tuu pun lepas aku bgtau . hee .
mengade enn aku ?
haha . suka aty laah :)

*** oke sampai sini dulu , jap lagi sambung :)



cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D