Thursday, October 6, 2011

Helah di tempat kerja.

Assalamualaikum.
Tengok dgn baik, ini adalah ketika kondisi masih lagi baik sebelum suntikan thypoid.

Tangan aku bebas diangkat tanpa rasa sakit. HAHA.
Ha sebeelum apa apa aku na cakap baik korang jgn pergi mintaak kerja dekat kedai atau kilang makanan.
I'm sure korang pun akan kena cucuk thypoid.
No , I'm not permanent. Itu sangat penting doe. (apa tahh doe segala aku guna ?)
Ta mahu aku jadi permanent worker dekaat SMARTHERBS !
Korang ta payah tanya knp aku volunteer tana jadi ?
Tuiii teruk doe, management tunggang langgang.
Aku bukan na kutuk tapi cuma mengata. HAHA

Satu lagi kes kritikal di tempat kerja aku adalah mulut makcik makcik yg macam hampehh.
Ini kira mcm mulut tak makan saman laah weyy.
Alaah buat buat tak tahu.
Aku cepukk nanti.

Tapi aku belajar benda baru.
So aku praktikkan dalam entry ni.
Tu ayat kat atas tuu yg dah diboldkan dgn color merah. HAHA
Cara untuk menampakkan seseorang menjadi begitu soft ketika mengutuk orang, HAHA.
Pehh kutuk orang nampak soft ? Polite ?
Ha macam tu laah lebih kurang.
Aku jadi muak bila setiap kali diorang ni na mengutuk orang diorang akan guna ayat nihh :
Acik bukan nak cakap apa mi, tapi bla bla bla (disambung dgn kutukannya) atau ayat ini :
Acik bukan kutuk ke apa, tapi bla bla bla (dan disambung lagi dgn kutukn utk kesekian kalinya)

Apa laah semua ni weyy.
Tadi datang kerja bahu kanan aku dah berat dahh tetiba masuk kerja dahh berat kiri pulak.
HAHA.
Ni aku taip pasal makcik ni betambah berat lagi bahu kiri. muahaha.

Sebelum bahu kiri aku menjadi terlalu berat baik aku berhenti cakap benda benda ni.
Sampai nanti. Assalamualaikum.

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D