Monday, October 3, 2011

Setelah sekian lama. rindunyaa dgn CITY PARK. hikhik

I want nobody nobody but you.
Hikhik.

Alaah jangan salah faham gamba jadi sebegini banyak sbb aku dah lama ta pergi City Park.
Aku ta ingat bila tarikhnya tapi jangan risau.
Entry ni belum terlalu lapukk sbb aku pergi masih dalam tahun 2011.



Okeyy, this is my cousin. He's not cute but chubby. HAHA.
Mati aku weyy kalau dia tahu :')
Yeahh, roti sbg hiasan okey jugaak -.-'


Lihat ? Yg paling kecil mewakili yg paling comel.
Yeahh that's totally right.


Pehh, tana byk pulak gamba kann ?
Penat weyhh na upload byk kali.
Blog nihh maxima lima jea sekali upload.
Aku menyampah.
Cuba jadi macam Mark Zuckerberg.
Sekali upload beriban-riban kau tunggu je laa about 30 minute remaining dia tulis.
Tapi macam 30 hour. HAHA.
But thats better drpd kena upload carik gamba dalam folder.
Hekk dia folder aku bukan 1 bukan 10 tapi banyak okeyy. Ambil masa utk carik gamba -.-'
Tapi disebabkan aku bijak aku ada idea utk edit cenggini. Hikhik.
Jadi mcm gamba atas dan bawah ni. Kan bagus gituuw :')
Jimat masa dan tenaga.

Okeyy dahh sebelum korang muak tengok muka aku nihh baik aku stop.
Sampai nanti. Assalamualaikum.
cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D