Monday, December 19, 2011

Seronok ? Beronok-ronok.

Assalamualaikum.
Hi u'olls :')
Photobucket

Ya, belakangan ini byk perkara yg baik terjadi pada aku. Suka.
Ta lah baik mana.
Busy memanjang aku ni.
Uruskan itu, uruskan ini.
Tapi, tape.
Asalkan semuanya selesai.

Hari tu pergi JJ, mana lagi kan shopping mall yg pemes dekat seremban ni ? :')
Tengok movie- Mission Impossible.
Not bad.
Tapi kalau na dibandingkan masa aku tengok night at the museum tu, kalah MI. Hee.
Mungkin kerana aku masih lagi kebudak-budakan yg suka tengok cerita dongeng haiwan bisa bercakap. haha.
Photobucket
Like mother like daughter.
Ini ibu saya :')
Ratu bebelingg di rumaaah.
Niceeeeee :D
Sama tak muka kami ? hee
Photobucket
Ini ? Bapaku.
Selaku pemandu berhemah berpengalaman belasan tahun.
Yang handal cilok kereta mana mana. haha
Yg tiba tiba mengamuk bila tade duit seringgit na bayar dekat STESEN AUTOPAY.
hiwhiw.
Photobucket
Ini pulaak ? budak tinggi.
Dah kau ta payah na tinggi sangat.
Aku menyampah.
Gigi kau jarang sama macam aku.
Bagi lima ! :D
Photobucket
Dan lagi, yg berkaca mata ?
Budak terencat.
Mati aku kalau dia tahu.
Perang dunia kedua dekat lavender ni.
Kebabooom ! :D
Photobucket
Yaa, nawfal dan apeknya.
Hai apek.
Dah kau bangga kenapa ?
Bukan apek KFC tuu.
Kau apek sbb mata sepet.
Mata nawfal lagi besa. Booooo.
Mereka ta boleh dipisahkan.
Nawfal bangun je-Pek, apek(sambil nangis-nagis na apek)
Padahal apek lena tidur sampai keluar air liur.
Cubalah cari along yg depan mata ni ha. Grr

Photobucket
Ini aku :D
Dah sebenanya aku penat hari ni.
Aku bosan tu update ni ha :')
Kbai :-*

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D