Monday, September 13, 2010

dugaan di hari raya :)

wehh wehh , tau ta , ary tuu en aku pegi rayaa nan miya . Biasaalah , kalaw dekat kg , aku mmg slaluu g rayaa nan miya . Na dijadikan ceritaa , tenga syok naek motor uww , tibatiba jea goyang-goyang enn , haishhh , rupanyaa tayar pancit , pehh ! cuakk je oww , lepas tu kitorang un stop dekat tepi jalan uw , kebetulan dekat depaan tu ada kedai , ade dua orang budak , dia tengok dari jauhh . kitorang SANGAD BERHARAP budak tuu dtg , konon-konon dye bole tolong . HEE .

da macam pelarian tepi jalan tuu . HAHA

sedihhh jea miya . dugaan laah . HAHA .

Pastu enn , diorang dtg kat kitorang , dialognya :
budak : Kak , nape ni kak ? Motor rosak ke ?
aku / miya : a'ahh la dik , ade kedai ta kat sini , pancit kot tayar ni . Adek bole tolong ta ? tolong la dik . Akak na balik ni . -sedihhnye :'(

HAHA . bilaa ingat balek lawak jea .
budak : Ohh , ade kedai kak , Tapi dekat depan sane . Bia saye bawak motor akak , akak tunggu sini je laa .
aku / miya : Ha , oke,oke . tapi duet mcm mane ?

budak : tape , kitorang bayar dulu .

-Ya Allah , baek sungguh budak ni .


*lame jugak la kitorang tunggu , sempat laah aku menunjukkan muka sedih . HAHA .
tiba-tiba budak tuu dtg ,
budak : kak , kene tambah duet la ,

-pehh ! duet mane ade dohh !

aku / miya : berape ?

budak : 10 inggit .

Aku / miya : Alhamdulillah !!

pehh mmg besyukur beb , cukup-cukup jea . miya bawak 4 inggit , pastu tambah la duet rayaa yg sorang dapat 3 inggit tu . jadi la 10 inggit . HAHA . lawak . melayang duet raya enn , tapi tape laa , janji motor siap . HAHA . sedihh+happy . Akuu pun tatao ape perasaan aku time tuu :) Kaw tengok ni muka kitorang duet da melayang , HAHA .


sedih miya duet da abes . HUHU

muka toye akuu , sodehh . HAHA

naa , tinggal sampul jea . duet tade . HEHE .

*ta lame lepas tuu , budak tuu dtg , bawak motor .
Alhamdulillah ! siap pun . terima kasihh adek !
kalaw budak tu tade tatao la aku mcm mane .
sesat la ku dekat kg tuu .

ni haa budak yg tolong kitorang tuu ,

baek wehh , kawan dye lagi sorang tah mane pegi . haha .
Pape punn TERIMA KASEH dekat budak ni .
kecik jea , tapi baek .
jadi macam dye tao :)


ape-ape punn mmg dugaan + kenangan lah . HAHA . te pena aku rasaa mcm tuu . hee . :)

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D