Monday, September 20, 2010

ohh . . .

okeoke , skrgg kitaa tukaa mood , ehh , sebelum tuu , salam . Hee . skaali lagi , tengs wahai blog krn mnjadi tmpat mngadu yg setia ,

Oke , the story begins with this . sayaa sedihh sangaad . Tatao sbb apa , barangkali terlalu rindu :'(
Tapi mmg ituu sbb nya . ahh , taya la malu na ckp , mmg hakikatnyaa . rindu kan ? hee . okeoke , I admit , I rindu U sangaad taw ! :)

Smlm i've got too many new names given by ituu budaak laah . hee :)
mie , amoy , kjaap . baby jugaak . ahha . klaakaa enn ?
biasaa laah tuu , gurauan semata-mata . jgn laah cemburu . Dye sukaa sangaad manjakan saya . hee . sorry lagi . tapi saya ta kesaa :)

oke , teruskan bacaan , na dijadikan cerita . bermulalah video call . Pehh , ini tidaak adil ! dye sajaa bolehh tengok sayaa . haha . bia laah . ehh , manaa bolehh bia ! na tengok dye jugaak . Tah apaa laah mslh kat CC tuu en sampai ta bole tengok mukaa dye . wee . okay okay , tengok laah mukaa saya yg mcm ayam berak kapur ni puas puas . HAHA . ta ke temuntahh nnty tengok mukaa aku ni lamelame enn ? haha . oke whaat ! :)

borak punyaa borak , guraw punyaa guraw sudaa pukul 5 . Woot woot , masaa semakin suntuk ! :'( okeoke , time ni saya dah mcm beruk kena belacan .hati dahh menjerit-jerit dahh , tapi aku ta jerit laa , hadoyy , masalaahh , sedihh sangaad tau !! SUMPAH ! never felt like that before ! :'(

Oke lagi tuu , dye suruhh sayaaa senyum , oke , sayaa senyum . puas hati ? hee :D lepaak lagi sampai pukul 5.40 . Time ni mmg betulbetul dya kenaa out . Uhh ! sorry , saya TERcrying . ape ayat aku ni ? saje bg pening sikit :) emm , aku mintak permission utk end call . he said okeoke .
kali ni : Call ended: 191 min, 25 sec. (5:45 AM)

Ha , amik kaw ! meleleh teruss , padaan mukaa . cembengg aku ni . ngado-ngado . Aduyy , sorry . aku mmg mcm ni :'(

dye kate , kkq jgn nanges ee . yea . aku akan kate ta laah . :)
padahal ? :D haha . bia laah .

tapi mmg beraat aku na off tu . Uhh ! lagi berat drpd angkat batu besaaa seberat 21101511 kg . HAHA . tebaa tibaa jea :D

oke tape , i love you , dye kate . ade laah dlm 3 kali gituu . Haa :(
i love you too laa adek :(

-tengs for everything , I SAYAANG U laah .

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D