Sunday, September 19, 2010

mata bengkak :)

woot woot , mata bengkak . bukaan main sukaa kan ? Haihh . Sukaa lah , sbb kali ni mataa aku bukaan bengkak pasal jantan ngekngok tuu , -sorry terkasar bahasa . HAHA . Bengkak pasal ape ? Na tau ? haha . pasal ta tydo . hua hua . Act aku ta tydo mlm semalam punya smlm , Haa , na dipendekkan ceritaa , hari jumaat malam . Baguss kan aku ? tapi tapi , yg aku kepelikkan tuu kan , Awat nyaa mata aku sampa laa ni bengkak lagi ? HAHA . pegi beraayaa dgn mataa sepet mcm AMOY . mcm seronok jea jadi AMOY . haha . sabaa laa . Bukaan amoy cinaa tu , AMOY sepet . HAHA . Waah waah mimi , gelaak jea keje kaw ann , lepaaass ni jgn haraap na berblogging lagi tau ! Na SPM dahh . padaan mukaa . belajaa tau lepas nihh :)
Yolaa , jgn yolaa yolaa , tapi ta blaja blaja . Haihh . Blajaa laa ,

jap jap , aku bagi kaw gambaa yg mata bengkak tuu , HAHA .


kaw nampak ta ? ta nampak sudaa . HAHA . merekaa yg berada dgn aku jea tau mcm mane keadaan sebena mate aku . HAHA .

okeoke , suda . itu saja dapat upload , :D

-wait wait , cakap pasal amoy , sayaa suda tuka name FB sayaa , jadi AMOY KECHIK . huahua . pe kejadah nyaa aku bg tau kaw enn ?? hee :)
cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D