Monday, January 31, 2011

Day 11

Assalamualaikum . Annyonghaseyo :D Hari ni sejuk gilaa . Tape , sejuk pun bolehh post entry lagi . tade masalah . bhahaha :D Ayuhh semuaa ! Kita mulakaan tag untok hari ke sebelas :D

Day 11-Whats in your makeup bag

Aku lemaah betul laah . Act , apa yg ada dalam makeup bag ibu tuu , tu laah yg aku pakaai . Bhahaha . Selalu kalaw kelua , aku akan pakaai bendaa nihh :

Elianto Baked Colours

Foudation
Eyeliner
Secret LipsticSilky White Compact Powder
Love to say that , aku jaraang makeup semua nihh . Sebab dari kecik punn ibu aku ta galakkan , even na pakai lipstic pun dia ta bg . ta elok dia kata . Okeyy , ta paakai . but kdg kdg bila dah dtg gilaa tu pakaai jea . Bhahaha . Dia kata nnti kawen baruu makeup . Lagipunn , dulu , ada org kata , aku lagi lawa kalaw ta makeup . Dia sukaa natural face aku . Hmm , Mungkin tu salah satu sbb aku malas na makeup ni . *Sedihh tiba tiba ! Tapi , since aku form 5 dulu , aku ada laah staart pakaai benda dari 1-4 tuu , compact powder tu biasa laah kann . Mmg laah pakaai . Hmm . Tu jea laah kot . See you later ! ngee :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D