Friday, January 28, 2011

Tiadaa motif .

Assalamualaikum , Annyonghaseyo :D Hee , na cerita apa malam malam ni ? err , mcm biasaa :D Masihh bercelaru lagi aku nihh . Lantaak laah apa na jadi punn :D Tadi dahh bosaan bosaan aku duduk dalam bilik . Then aku terjumpaa cerpen yg aku buad masaa form3 dulu . Tu laah first aku buad . Hmm , pasal aku jugaak . Tapi , cerpen first aku buad bukaan pasal aku keyhh . Aku buad cerita ala ala sains sikit . Ngee . Na aku post kann ? HAHA . nnty eyhh . na touch up balekk . Kasi COMELL baruu aku update dekaat belog ni . ngee :D Err , sedihh aku baca cerpen tuu -.-' i think , I should start now . Untokk menghilangkan keBOSANan di rumaah yg menggunung tinggi mcm GUNUNG EVEREST ni kann . Better aku tulis cerpen . But aku ta tahu bilaa na start . Na tulis ni kenaa ada mood . Kalaw ta pegi lantaak laah kaw situu . HAHA . Then , esok ingat na pegi carik kerjaa . Haa , aku pun tade pengalaman sebenanye , so agak takot laah . lagi lagi dekaat term . Aku malaas terserempak dgn minah minah yg ta sepatutnya ! Grr ! tasuke ! Tapi , kalaw keje tuu sesuai , aku ohh keeyy jea . Sebab dahh bosaan gilaa duduk umaa nihh ! baek keje kann ? hmm. Kejaap , Sebenanya , apa motif aku post entry nihh ha ? HAHA . aku pun ta tahuu :D

*malam yg membosankan . ngee :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D