Thursday, February 3, 2011

Day 14

Assalamualaikum , Annyonghaseyo :D hari ni , bangun pagi , golek golek atas katil . sekarang dah ta tengok handphone kaalau bangun pagi , sebab tiada apa untok ditengok ! BHAHAHA . last last , tetido lagi . HA HA . then tejaga , terus pegi mandi . grr ! sejukk gilaa ! ibu dah bising bising surohh jemur kain . ngee :D *maklumlah kerja saya tertunda . mana dia ta bising . PADAN MUKA :D Okeyy , dah ke laut nihh . Let's start taggy .

Day 14-A tv show you're currently addicted to

Haha , ni yg aku sukaa nihh . Disebabkan benda ni laah aku ta begerak dari depaan tv untok jangka masa beberapa jam . HAHA . Aku mmg tergila gila tengok cerita ini , ini , ini , dan ini buad masa ni . mana ? Ini , dekat bawah ni :D

TWO WIVES
tersangad laah sukaa Kang Ji Sub dalam cerita nihh . aww aww . manaa na carik lelaki mcm dia :D

SECRET GARDEN
Haa , 2 org ni mmg buad aku kecut perut depaan tv . Begaduhh gaduhh tapi masing masing sukaa . Hyun Bin kacaak weyy ;) *Si lelaki manis .

GIANT
Waaahh , aku na carik org sekuat Lee Gang Mo dalam cerita nihh :D

FAMILY COMES HERE
walaweii , sukaa Hye jin ! :D sweet gilaa !

*sorry lagi sebab ta minat drama melayu sangaad . bhahaha :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D