Saturday, February 26, 2011

Macam-macam rasa !

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo ! Sebelum apa apa . Aku mintaak maaf sangaad sebab lama menyepi . HAHA . taggie aku pun ta settle . haihh . memang not in mood na update baru dekat blog ni . tetiba rasa menyampah ! Maka , aku pun memulakan rancangan make up semula ini blog . HAHA . hasilnya ta lawa mana pun . Tapi , puas hati laah jugaak . banyaak cerita sebenanye , tapi malas laah na cerita . HAHA . So , now , I'm new Syamimi Asri .
  • Yg sudah ada SHY BOY *ni penting !
  • Yg takkan mudah percaya KAWAN BAEK . *baek ke ?
  • Yg akan cuba mencari kerja untok menyara diri sendiri . haha . *tetiba !
Maybe keputusan aku buatkan ada pihak yg ta senang . Tapi , aku rasa ni yg terbaek . Aku tak terima kaw atau kaw ! Tapi , aku terima DIA . Doakan laah jugaak aku bahagia . Sekarang mungkin aku bahagia and aku harap laah kekal untok kali ni . Aku takan berharap macam sebelum ni , tapi betul aku rasa , YANG MENABUR JANJI tu laah yg PENIPU sebenanye !

Haa , sebelum terlupa ! To the HATERS yg sangaad laah membenci aku tuu , terima kaseh atas hujah kaw dekat formspring tuu . Sekarang aku sendiri akan kurangkan post entry aku bout SUPERMAN tuu . kaw ta payah sebokk sangaad ! tapi , pelik jugaak laah kann . kaw ta tahu apa-apa na banyak cakap pulaak . I don't care laah siapa punn kaw , yg penting ta payah susaah na jaga tepi kain aku ! HAHA .

To KAWAN BAEK aku yg aku rasa mcm dah jauh sekarang ni , aku pun ta tahu laah knp dia berubah jadi mcm tuu . Aku pelik jea ! Seriously , but bukan aku tentukan hidup dia kann ? So , buad laah apa-apa okeyy ! Aku takan masok campur lagi dah . Aku rasa better aku jauhkan diri dari dia . Sebab dia punn dah ade hidup dia sendiri :D , So teruskan hidup dgn gembira okeyy , KAWAN ?

Tuu jea laah kot untok entry yg setelah sekian lama menyepi , gtg ! banyaak lagi kerja mahu buad meyhh . Solat pun tak lagi dah mengadap bnda ni . Anyway , see you later ! tata !

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D