Wednesday, March 2, 2011

Nawfal lukaa ??

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo :D Syamimi Asri here . HAHA . Koraang tengaah buad ape haa ?? Ouhh , lupaa lupaa . baca entry ni lah kaan . ngee . act , I'm so boring now ! Boring tahaap gaban . Grr . sesiapa ada kerja kosong tolong laah aku ! *merayu haa . kahkah .

Okayy stop ! now , aku sebenanye na cerita pasal nawfal meyhh . Dia sudaah pandai jalan okeyy ! :D sukaa sukaa . comel dia jalan . terkedek-kedek saje . ta tahu ke terkedek-kedek tu ape ? tahu kann ? kalaw ta tahu tu payah jugaak :D bukak laah KAMUS DEWAN edisi ke-4 . mungkin ada ! haha . So , pada suatu petang yg indah , aku bawak dia jalan-jalan . Dia pakai laah kasut kecik dia tu kann . aww aww . comel gila ! kahkah . *aku over excited ! Then dah jalan untok beberapa minit , u know what ? sekarang dia yg tarik tgn aku . kiranya dia yg bawak aku jalan . bukan aku yg tunjok dia direction na jalan , dia yg tunjok kat aku . HAHA . nampaak benda pelik sikit mula laah dia membebel dgn bahasa bayi dia tu . wee :D tapi , as kaka yg memahami , aku faham apa yg dia maksudkan . wee . Akhirnya , aku dah penaat . And hari pun dah petang , aku bawak dia masukk . maka , TAMAT latihan berjalan pada hari itu . Nawfal dah dapat lesen L . HAHA .

Then , a few days later , adek aku si zaty tu pulaak bawaak dia jalan-jalan . Time ni laah tercetusnyaa ! Ouhh , tidaaaaak ! nawfaal jatuh ! So , lutut dia calar and lukaa lah kann . ape lagi . So , disebabkan kejadian tu , nawfal dah tana jalan dekat jalan raya . *FOBIA agak ehh . err , kesiannya dia :(


You see ? Luka sudaahh . Tapi luka dia ta teruk mana pun , nawfal ni jea ngade-ngade . cewaah . ye laah kita ta tahu ape dia rase . So , maybe sebab tu dia tana jalan dekaat luar . Just rajin jalan dalam rumaah jea .

So , the conclusion is -
ZATY ASRI membawa malang kerana bawak nawfal jalan sampai luka ! kahkah . booooooo . macam mana kaw na kawen nnti , abes kaki anak kaw lukaa semuanya . HAHA .

Takpe , sekarang dah beberapa hari lepass kejadian , nanti aku try bawak nawfal jalan-jalan lagi . Mana tahu dia okey pulaak kann . Mudah-mudahan :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D