Saturday, March 12, 2011

RESULT SPM 2010 !

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo . haa , Huha sana sini , ta lame lagi result kelua . waaah . dah cukopp seraam ni haa . Rase na demam dahh haa . HAHA . Tapi , yg geramnye tuu . tarikhnye tade laah yg SAHIH . hishh . agaak laah menyiraap kann ? tapi , tunggu je laah . kalaw bapak aku keje kat kementerian uww tape laahh . hee . Tapi , aku rase aku dah dapat tarikh yg sebenarnye . kali ni kalaau salah jugaak , ta tahu laah kann . So , dlm NST kate 23 march . So , wait and see okeyy . Saba laah sikit . Yaaaii , padahal takot ni haa . goyang kepala lutut kaw . HAHA. mmg gigil laah kan masa na amik result tuu nnti . wee .
So , antara 467, 970 calon , aku laah salah seorang daripadanya . huishhh . dupdap dupdap ni . Doa + tawakal je laah sekarang ni , dah usaha dulu . Apa yg kelua tu laah result aku , korang doakan aku okeyy ! terima kasehh . hee.
Pray for me because I always pray for youu :)

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D