Monday, March 28, 2011

Macam-macam ada !

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo ! Apa khabar blogger-2 sekalian ? hee . Cehh , macam lama sangaad jea ta update . padahal berapa hari jea punn . HAHA . macam-2 yg berlaku dlm masa beberapa hari ni :D Aku start dgn hari Sabtu jea laah . Aku dah merengek-rengek . na gunting rambut . Rimaas laah teramat haaa . Then aku ajak ayah . Alang-2 na gunting rambot nawfal , aku pun skali laah . HAHA . Beberapa jam kemudian , selamatlah rambot aku digunting . wee . klakaaa laah . dah lama kot ta rambut pendek . agaga :D tengok-2 , nawfal pun dah pendek rambut dia . ngee :D

Then around 2.30 aku balek rumahh . Sebab na pergi rumah mak wok . malam tu na pergi tengok akademi al-quran 5 final . dekaat PICC . alaah yg dekat tv 9 tuu . aku pun ta tengok . tetiba final pulaak aku pergi . haha . Pehh , see the leg laah . jgn ingat aku jahat cm ni aku ta pegi tengok benda tu okeyy . Best gakk laa . Abg husin , ta menang tape , yg penting abg best kot ! hee .
yg ni semua peserta . dari awal dulu . yg dah terkeluar pun ada .see ? ini abg husaini . dia atas aku setahun je punn . dia ni budak STAM dekat maahad ahmadi . abg husin anak nogori bhaai . HAHA . lawaak gak dia nihh . dah masok final bolehh buad lawak lagi . yg ini ? ini laah juaranya . syahrian kalaw ta silap aku nama dia . org sabah bah . haha . ini pulaak . the only one BUNGA dekat AQ 5 tuu . bak kata dorang laah . suara dia sedaap kot . aku pun ta mcm tuu . HAHA .

Okeyy , dahh . lepas balek dari tengok AQ 5 pergi makan laah . perut lapa gilaa weyy ! kak fizah belanja MCD . wakaka . mula-2 lapar , dahh tu payah pulaak aku na abiskan SPICY CHICKEN MCDELUXE uww . tapi abis kot . sebab aku kebulokk . kahkah . then malam tuu , aku tido rumah mak wok aku .
Esoknyaa , around pukul 12 aku pegi alamanda dulu . Makan -lapar kann . HAHA . Then mak wok beli barang dia sikit . baru hantar aku dekat ktm UKM . Dorang kena laah dengaa aku yg sukaa potpet ni kaann . dalam kereta tuu denga suara aku jea . tapi dorang layan gakk . sebab semua gila-2 . HAHA . Maka , Terpaksa laah dgn berat hatinya aku balek naek ktm . agaga . Dahh laah tuu . Anak cik mahat bolehh tipuu-2 aku lagi . gilaa punya org . aku dahh laah PANAS . dia lagi na tipuu aku ! grr . boleh maen tipu-2 pulaak . cubit morx ni kunk . baru tahu . HAHA .
Sampai seremban , jumpa jugaak sayang aku tuu . Dia just pick up aku hanta balek rumah . Alaah , sedihh . Tapi , tape laah kann . Na buad mcm mana . Nanti kita jumpa lagi okeyy ! - aku rindu kaw sangaad morx . HAHA . *iklaan kejaap , na gedik-2 . wee :D
Then , balek laah aku ke rumah ini . HAHA . Asyik terperap jea kann . Lepas laah aku pergi jenguk PICC tuu . bhahaha . *padahal org laen dah pergi dlu . Aku dah 17 tahun 4 bulan 1 minggu 6 hari umur aku ni , baru terhegeh-2 na pergi . wakaka .
Err , rasanya , cukop laah tuu . Dah menjela pulaak pnjg entry ni nnti . Anyway , see you soon . Daaa ~
esok birthday boy . Hee . suka-2 .

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D