Sunday, February 6, 2011

Day 17

Assalamualaikum , Annyonghaseyo :D teruskan tag hari ke 17 . this is the que :

Day 17-How you hope you're future be like

Err , aku mmg berharap na jadi someone yg sangad sangad BERJAYA ! kalaw boleh jadi mcm Y.M. Tan Sri Dato' Ungku Dr. Zeti Akhtar binti Ungku Abdul Aziz . Beliau lahir pada 27 Ogos 1947. Anak kepada Professor Diraja Ungku Aziz dan Syarifah Azah Aziz . most important ! beliau wanita pertama dilantik sebagai Gabenor Bank Negara Malaysia . fuhh , beliau kawen dgn Dr Taufik Ayman and ada 2 0rg anak . err , aku tersangad teruja na cerita pasal hidup beliau , tapi kemalasan memaksa aku tidak menaipnya . bhahaha . Yg penting , Aku nak jugaak kann duit ada tanda tangan aku ! wahh . best gilaa kalaw dapat jadi seperti beliau . ngee :D Okeyy laah , gtg ! tata blogger ! doakan aku dapat cop duit dgn tanda tgn aku . Haihh ! bukaan main lagi mimi :D

*siapa rasa na jadi kaya , silaa LIKE . bhahaha :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D