Tuesday, April 5, 2011

Komik Paris Life

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo ! ehemm , rinduu belog ini . ekekeke . menyampahh ta ? ahha . kesahh pulak aku . wee . ekceli aku ada baca satu artikel dekat iluvislam . not artikel laah . its more to karya yg berunsur komik . Hee . mcm keling ta aku ? ta kann ? ngee . maceh macehh . aku melayu tulin . ahha . Anyway , Tajuk dia nampak ta kat atas tuu ? KOMIK PARIS LIFE .

Bila baca aku pun terkena laah skali kan . hee hee . siapa makan ayam dia terasa sedapnya :D korang pun bolehh baca kalau korang na . Take it as pengajaran . hee hee .

KOMIK PARIS LIFE

Selagi dinamakan manusia, kita mempunyai perasaan suka mengasihi dan dikasihi. Memang adat kehidupan bahawa kasih cinta didahului dengan berasa rindu, namun jangan pula rindu berlebihan.

Kerinduan kepada kekasih, sering kali membekaskan duka, penyakit menyebabkan kelemahan hati.

Kita sebenarnya berperang dengan perasaan. Namun, seorang Muslim akan terasa nikmat jika dapat menjauhi keluhan, kesedihan dan kerinduan ini.


Amacam ? terkena ? hee hee . Aku punn . So , renung-renungkan dan selamat beramal ! hee hee :)
cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D