Friday, April 8, 2011

Suraat :)

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo . aku na bagi tahu ni , yg mood aku tengah baek . so , mari laah . beramai-ramai kacau aku . mesti ta kena marah . HAHA . tade kena mengena . err ,tapi , bila teringat kan orag itu , org ini . grr ! tetiba jadi menyampahh . ohh goshh ! knp laah kau semua ni na bajet dgn aku ? ta hamak laah weyy . maaf kasar . tapi aku mmg menyampah bila ada org cuba na belagak dgn aku . dahh laah weyy . aku pun malas na jaga tepi kaen kau . baek jagan kain aku jea . ada jadah ehh . HAHA .
Tengok laah ni . baru tadi aku cakap mood baek . dahh dahh . aku tana spoil mood aku ni . Aku ada cerita baek punyaa . ngeeheee :D Aku a bit happy laah . not a bit , but muchhhhhhhhhhhhhhhh ! hee . tadi surat dari sekolaah sampai rumahh . korang na tahu ke surat apa ? okeyy , sebelum tuu , satu fakta , ni bukan na belagak or megahh or bangga or bongkak sampai koyak selua dalam . HAHA . tapi tapi , sebagai pembakar semangat aku untok hari akan datang . supaya aku boleh jadi yg lebih baek drpd ni . *Aihh , emosi pulaak aku -.-'

*click picture for enlargement sayang :)
Okeyy , I never thought that students who get 6As also gonna attend this event . hee hee . sebab ramai . kalau cmpurr , dgn yg dpt straight A's tu , ada dalam 30 org . Korang boleh klik sini kalau nak tengok budak budak straight A skolaah aku and senarai pelajar cemerlang . ke korang malas na klik ? aku bagi je haa . hee .


*click picture for enlargement sayang :)

See , nama aku no 23 . Kelas PPN yg terakhir . Aku menyampah betul sbb nama aku diakhir senarai kelas aku . not terakhir . second last . bawah aku ada sorang lagi . sorang je punn . HAHA . apa na buad kann ? dahh tu nama parent aku bg . Tapi aku na cakap , Not laah yg ta tersenarai tuu ta cemerlang , tapi maybe dia ambik 6A and above sbb yg dapat 5A pun ramai . hoii . hebadd laah koraang tahun ni ! hee hee . But kitorang not laah hebad mcm SBP , MRSM or laen laen yg totally straight A because kitorang sekolah teknik je punn . So , pape punn . I'm so happy ! Had be invited to attend this event ! omgg ! I'm in a cloud nine ! :) cehh , happy sangaad pulaak . yelaah . da laah hari tuu kecewa kann , ta dapat straight . ingat kan yg dapat 7A and above jea yg kena pergi majlis ni . tengok tengok , yg dapat 6a punn dijemput . alhamdulillah . hee .

you see ? surat tuu punn , dilipat 4 . HAHA . baru kelua dari sampul . aku ta tahu knp aku boleh buad kerja ni . siap ambik gamba semua . haihh . nnti ada yg kata aku ni na menunjuk-nunjuk . No laah . ekceli , blog ni , aku tengok hari hari . so , ta salah kann ? aku letakk , hasill kejayaan aku dekat sini . Bolehh share dgn korang . Walaupunn , result aku ta sehebad korang . Hope korang please thinking positive and be an open-minded person . I know All Malaysian will always thinking positive . Sebab tuu Malaysia maju kann ? cecehhh . ke situu pulaak . but betul whaat ? kann ? kalau ta open-minded ta kemana . last last jadi katak bawah tempurung . Haa , sape susah ? aku jugaak . ehh no . korang laah yg susa . hee hee .

Okeyy , aku rasa jari jemari aku sudaah letihh . Dia pun dah menyampah na pandang QWERTYUIOP ni . hee . So , better aku mengundurkan diri jea laah :) See you soon ! daaa :)

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D