Wednesday, April 6, 2011

Lawak part 2 .

Assalamualaikum . Annyeonghaseyo ! hee hee . Aku sebenanya tengah geram + marahh , err . semua ada ! so , bia aku layan lawak ni . HAHA . Lagi punn , hari tuu aku ada cakap kann , na bagi cerita lawak part 2 . hee hee . saya menepati janji laah . HAHA . As usual , aku ambikk still dari http://lawakjoke.blogspot.com hee . aku ta tahu laah kalau ada newest story lagi . korang bolehh check out sendiri okeyy :)

CERITA 5 :
Ahmad dan Ludin berjalan seiringan menuju ke suatu tempat.
Ahmad menyandang sebuah beg besar di belakangnya.

"Hai, Ahmad, " Ludin menyapa.
"Apa ada di dalam beg kamu?"
"Ayam", Ahmad menjawab. "
"Kalau aku teka berapa jumlahnya, boleh kau berikan aku satu daripadanya?" Tanya Ludin lagi.
"Kau boleh miliki kedua-duanya" Balas Ahmad.
"Baiklah, aku teka ada lima kesemuanya. Betul tak?"
(hahahahahahah!! bodoh punyer ludin!! ahmad dah ckp 2, lagi die nak teka lime!!)

kahkah . bila pikir balek mmg bongokk laah kann ludin ni . tapi kalau aku pun , belum tentu aku jawab dua . kecuali yg betul betul alert tuu maybe laah . HAHA . cakap org jea aku ni :D

CERITA 6 :
Ni kisah satu org makhluk yg dilantik menggantikan bos asal sebuah kompani besar. Disebabkan masalah pekerja2 yg agak kurang motivasi dan selalu cuai + pemalas, bos baru ni decide nak ajar mereka sikit firstday dia kat kompani tu. So, sape2 yg dia nampak paling pemalas, dia akan pecat on the spot. Mmg malang tidak berbau, dia ternampak seorg pekerja yg sedang dok nyandar kat tepi dinding.

"Yg berbaju biru tu" dia menjerit. Jeritan kuat nyebabkan semua perkerja tersentak dan memandang kepada lelaki berkenaan. "Bape gaji awak?" dia bertanya dgn nada yg agak keras "Dalam RM800" pekerja tu menjawap

Bos tu menjawap, "Nah amik ni Rm800,BERAMBUS DARI SINI. KALU NAK MALAS2 PEGI TEMPAT LAIN" Pekerja tu amik duit tu, lalu terus blah camtu jek. Bos tadi memandang kesemua pekerja2 nye, seperti mahu mereka paham, sape malas, sure kene pecat! Merasakan pekerja2 memahami maksud kejadian tadi, bos itu merasa puas.Sebelum bos itu masuk semula ke dalam opis nye, dia bertanya kepada salah seorg pekerja disitu,"Mamat tadi tu kerja department mana?"

Jawap si pekerja,"Owh, dia tu dtg anto pizza, tak keje sini pun".

HAHA . yg ni terlalu over . kerek semacam ann . bajet dia bos terHEBAD dia abad ini . kehkeh . ta pasal pasal melayang RM800 . Kot bagi aku ada jadah ehh . hee hee :D

CERITA 7 :
Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambilmelihat keadaan keretanya yang kemek.hari dah nak masuk magrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tusempit, lampu jalan tak de pulak.

Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah lahtak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit.Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit " Hoi.. Babiiiiiiiii....... Slowsikit....."

Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu punmenjerit balas .. "Celaka!!!!! F**k you!!!, Pu**mak kau!!!".."Bagerooo..."sedap jer cakap babi...."

Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat....Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut..Apabila sampai ke sana, kelihatan budak tu terpelanting dalam semakmanakala motosikal nya remuk sama sekali.

Rupa-rupanya, dia dah langar babi yang telah dilanggar oleh perempuantadi.

Moral of the Story : Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! tu bukanya marah...tapi nak bagi tau jer....yang ada babi tergolek kat depan.... *Mcm bengong . HAHA .

CERITA 8 :
Mary Sue datang ke sebuah kota besar untuk pertama kalinya.Dia check-in di sebuah hotel mewah dan seorang pelayan membawakan begnya menuju ke bilik yang Mary Sue akan menginap.

Mary Sue mengikuti langkah-langkah pelayan itu dan ketika pelayan tersebut menutup pintu, Mary Sue melihat ke sekeliling dan marah-marah kepada pelayan tersebut.

"Anak muda, aku mungkin tua dan kekampungan, tapi tidak bererti aku ini bodoh! Aku membayar mahal untuk tinggal di hotel ini tapi bilik ini bukanlah bilik yang sesuai dengan bayaran itu! Bilik ini begitu kecil, tidak ada kemudahan, tidak ada televisyen, bahkan tempat tidur pun tidak ada!"

"Nyonya, ini adalah lif" jawab pelayan tu selamber.

Ini sengal punya mary Sue . Hee hee . ta menyempat . agak agak negara dia tade lif kot . hoii . ingat malaysia ni apa ? bilik hotel mahal mahal tapi besa lif . ngekk . HAHA . *emo pulak aku , maaf :D


okeyy , dahh kann ? lawak ta ? lawak ta ? please kata lawak . aku baca pun tegelak . ta tahu laah kalaw korang hati kering . HAHA . bnda cmni pun ta lawak kann . hee hee . dahh penatt . nanti ada lagi aku post . kalau rajin k . hee . tata semua . i love you all laah . HAHA . *TETIBA :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D