Wednesday, November 16, 2011

Candid Time Contest

Assalamualaikum.

Hari ni ta pergi kerja sebab sakit mata.
Sangat terseksa okeyy.
Sebab tuu aku bolehh berblogging dgn mata yg bengkak ini.

Stop, then aku pun menjenguk ke blog blog yg aku mmg slalu jenguk. haha.
Tahh pape ayaaat.
orang ta suka ayat mcm tu mimi. Perhatian yee.
Singgah blog adek Muna then tengok ada satu contest.
Nak join laah rasanya. Hiehie.
Alang alang menyeluk pekasam biar sampai jasi asam.
Haha abaikan.

This is the contest :
And here the conditions :
  • Wajib follow blog adek comel ini. Fr sure aku dah follow. Hee. Tp aku pelik sbb dulu dah follow then aku follow lagi sbb nama aku tade dlm list follower dia. sedihh aaa cmnii :(
  • Buat entry pasal contest ni bertajuk 'Candid Time Contest'. Aku buat tajuk sama kann ? Hee.
  • Letak banner di atas ni. Awal awal sudah letak. Hee.
  • Sertakan satu gambar candid beramai ramai atau individu. Cehhh ni yg berdebaaar ni. Mcm tunggu keptusuan SPM. muahahaha.
I
I
I
V
Photobucket
Perhatian aku na cakap jugaak aku suka sangat gambar ni.
Very meaningful.
Sebab tu aku letak this picture.
  • Last cond. is tag pada 2 orang. Ini dia, aku tag dekat adik hani dan cya irah . Sebab diorang ni rajin dtg blog aku. Thanks adik adik :) hiwhiw. :-*
Okeyy I'm done, to adik adik ni join lah this contest kalau nak yee :)
Ouhh sebelum terlupa, nanti jgn laah ada sesiapa kata aku mengampu lebih lebih na menang.
No, Aku dah kenal adik Muna lama.
Masa zaman fb aku sampai skrg aku tade fb pun aku follow perkembangan blog dia.
Walaupun aku ta rapat dgn dia mcm dia rapat dgn org lain kann. Takpe.
Tapi aku pernah kenal dia dgn baik sampai sekarang.
Aku join contest ni pun suka suka jea.
Kalau ada rezeki menang laah kalau ta ada yg lagi baik.
Ini pun contest kedua aku.
Sebelum ni malas dgn contest ni semua sbb tade masa but now aku ada masa lapang.
Aku join laah.
Adek muna, jgn terharu pulak baca ni tau. Hiehie. nanti ada org kata akak over pulaak :)


cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D