Monday, November 28, 2011

The best mirror is an old friend. - George Herbert

Assalamualaikum.
Okeyy, entry ni na post dah lama sebenarnya tapi kedaan ta mengizinkan.
Demam sana sakit sini.
Complete hidup aku dgn pelbagai penyakit. Haha.

Okeyy, then aku yg sememangnya rajin singgah blog orang ni, orang tu, singgah blog kawan aku.
Kawan lama dekat Teknik Ampangan.
Hm. Dulu almost every day aku dgn dia.
Pergi kelas projek dgn dia, ada apa apa event pun dari rumah dah pergi sama sama.
Photobucket
Wehh ingat ta dulu na naik form 5 beli kasut semua na sama kann ? HAHA.
Kita berempat laah tu punya kerja.
Cuti pun pergi beli kasut skolah sama sama.
Hiwhiw. jenama pun sama tinggal saiz je lain.
Memey ahh aku saiz 1 merangkap saiz paling besar kau saiz bape ahh ?
3 eayy ? Bezaa laah kann. Hee.

Masa sukan kita laah yg volunteer na jadi QM.
Haha apa pun ta bolehh.
Malu kann kena gelaak masa kawad.
Ouchhh siyes aku benci time tuu.
Maluuuuuuuuuu -.-'
Tapi malu malu pun bergambar jugaak :')
Photobucket
Quarter Master paling setia. HAHA
Lepas tuu masa hari hari last skolah tuu.
Time tuu kita semua na get ready untuk SPM.
Kelas dah susun untuk exam.
Maklumlaah skolah aku tade dewan.
Exam dlm kelas jea. Hiwhiw.
So, kita duduk dekat PH je kaan ?
PH tu apa ? -Pinggiran Harmoni.
Photobucket
Alaah, aku suka purple kau pun sukaa.
Barang kau dgn aku apa je yg ta purple ?
Jam ? Pensil ? Botol air ? Beg ?
Semua purple.
Tuu haa, pencil case aku pun purple. Hee

Aku ingat lagi masa jamuan dekat PH.
Hee best wey.
Main tepung. Tapi aku mmg tak laah kann.
Dorang suruh baling telur aku bg aten sbb tana.
Haha. Busyukkkk wehh :D
Photobucket
Macam macam cerita kann.
Tapi aku tahu, between kita berempat aku yg paling jauh dgn korang kann.
Tape aku faham :')
Mmg dari dulu lagi aku rasa mcm aku ni yg sibukk between korang.
Err, apa lagi na ckp ehh, tu je laa kot.
Hm.

Photobucket

And anyway, thank youu sbb still ingat aku.
I appreciate it :')
Last- Cheese fr your life. Semoga persahabatan korang last foebaa.
Aku doakan.
Thanks pernah jadi kawan aku and now pun kita still kawan.

"What is a friend? A single soul in two bodies."
- Aristotle

Mucchhh ♥ ,
Syamimi Asri

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D