Sunday, November 27, 2011

Shawl Contest and Dress Up

Assalamualaikum .

Pertamanya maaf lama ta update.
Aku demam :'( tapi dah sihat kot.
Tuu yg update ni haa.
Okeyy start cerita.

Aku join contest lagi.
See ? The title ?
Can't see ?
Please move your cursor to the title . besaa jadinya nanti.
Hiwhiw. kalau ta nampak jugak p cungkil bijik mata buang jea.
Umakkk ayy ganehh :D
ta sedaa baru elok demam. Whatebaa*

Okeyy, aku di tag oleh Kak Azzu.
Aku dah biasa panggil dia mcm tuu sebab penah satu sekolah dgn dia dulu.
Tapi kawan kawan blogger yg lain panggil dia kak ika. hee.
Mana mana pun bolehh kan ?

Let's go to the contest. Here the conditions :
Of choiceee aku dah follow. Tp mcm cuak gakk jadi mcm before ni kann ingat dah follow tapi belummm . Ni bukti :

  • Mesti buat entry pasal contest ni , tag pada 5 org dan make sure diorang tahu pasal contest ni.
  • Contest ni terbahagi kpd 2 kategori iaitu dress up dan shawl design. Aku pilih dress up :)
  • Then letak banner and link penganjur di side bar korang.
  • Gambar yg aku pertaruhkan :
Photobucket
Kita tahuu kita ta cantikk :(
Ni je yg kita ada, gambar lain dahh hilang sbb lappy rosaak :(
Okayy, untuk aku setakat ni tuu jea. Kalau korang nak join shawl design ke, boleh go direct to owner blog that is Kak Azzu .
Any question pun boleh tanya dia okeyy :')
Aku dah siap.
Nak letak banner kejap ! :')

Psssttt, join laah. hiwhiw. Doakan kita menang ehh. Hee :')

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D