Thursday, November 10, 2011

Hati aku sakit. Bisa kau pulihkan ?

Assalamualaikum.
Aku sunyi. Sungguh.
Pedihnya hati aku Tuhan je tahu.
Aku tulis mcm ni mesti ada yg geli sampai na muntah bila bila.
Siapa pun takan faham perasaan ini.
Arghhh, knp ni balasan yg kau bagi ?
Yes, aku percayakan kau. Sangat percaya.
Tapi ?

Aku rindu masa dulu.
Sampai tiap tiap hari aku menangis.
Entah aku dihati kau atau siapa.
Aku ta mengerti. hmm
Aku benci tengok orang lain dgn kau tolonglah faham.
Sebelum apa apa yg ta diingini berlaku, baik berhenti punya perasaan pada orang lain.
Aku merayu.

Satu soalan untuk kau.
Kau mahu jadi yg mana ?
1-Yang setia dan ikhlas pada cintanya, sayang dan percaya akan pasangannya dan akhinrnya cinta sejati hingga akhir hayat atau
2.Yang hanya bermain main cintanya, bertukar tukar pasanganya dan akhirnya bukan sejati yg kau dapat.
Pilih.
Semudah itukah hati kau berubah ?
Sedalam itukah cinta kau pada aku ?
Tak cukupp. memang tak cukupp.

Hati dan perasaan aku bukan untuk dipermainkan bukan untuk kau sakiti.
Kalau kau ta mampu na ubati jgn sekali kali kau sakiti. Aku mohon.


Aku cuma berharap bisa jadi wanita dalam vid ni.
Sungguh aku mahu :'(
Biar aku pergi dulu sebab aku ta mampu hidup tanpa kau.
Satu yg penting, hati aku untuk kau.
cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D