Thursday, December 23, 2010

Agaga =='

Sempenaa bulan , hari , waktu , jam , minit dan saat yg bahagiaa ni , (bahagiaa ke ??) aku na cakaap , terimaa kasihh laah kan atas invite hang out andaa yg ta henti-henti . Kalaw kaw na tahuu , dengaan kepalaa yg bedenyut ni , aku meneruskan perjalann menaip bendaa alaah ni . HAHA . bace jgn ta bace .
  • 30 Disember 2010 , bersamaan hari Khamis jam 11 pagi , dekaat JJ s2 - Reunion dgn bekaas pelajar darjahh 6 SK PAROI 2005 .
  • 31 Disember 2010- 2 Januari 2011 , hari jumaat hingga ahad , dekaat PD - Reunion dgn budaak2 semendaa .
  • ditambaah lagi dgn invite budaak2 panchor kelaas 4 Nilam 2009, na hang out jugaak tapi ta tahuu bilaa laahkan .
  • err , lagi ape ahh ? HAHA . tade laah banyaak sangaad kot . kcohh jea .
Tapi dlm byk2 ann , ade satu owg jea yg ta invite pape . aku bukaan na mintaak dye invite aku CANDLE LIGHT DINNER , just terminal satu atau jaya jusco pun jadi laah kann . haha . Err , tapi tape . owg ta ajaak kann . Ape bole buad . KAHKAH . (gelaak terpaksaa :) , ayaat pasraah )-tuu jea mampu .

*lagi satuu , aku belum tentuu dapat hadir mana2 invitation ni =,= Masalaah kewangaan menimpaa . HAHA . Ekonomi merundum sejaak duatigaempat menjaak ni. duit poket pun ta masuk . Na top up lagi laah . maklumlaah . Dah ta pegy skolaah kan . Grr ! tension gilaa . Dahh habis SPM , tp same jea . mcm bodohh ! Kaw jgn main2 . Ni mmg tekanan ni ! Huhh ! T E K A N A N tahuu ? =='


Haaa , ni lagy satuu tekaanan :

semenjaak da jadi dewaasaa kann , ramaai kawan2 aku tanyaa bilaa na besaa . Huhh !
TERIMA DIRIKU SEADANYA ! haha . padaahal menyiraap nihh . Aku jea yg ta tinggi2 . pehh . sabaa mimi :) once again , senyum ta ikhlaas . bhahahaha :D

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D