Monday, December 6, 2010

yesyes ,

dimulakan dgn bismillah .disudahi dgn alhamdulillah .hee :)Ni laah masaanya ! untukk aku mengePOS entry utk kesekian kalinyaa . Ouchh ! IMY blog ! . HAHA .byk ceritaa nihh ! tatao na cite yg manaa dulu . wee . okeoke , let's start dgn exam ! so far so good :) bm - pehh , tembakan yg tepaat . soalaan best ! :) bi - karangaan aku dahh ta mcm sebelum ni yg tunggang tebalik . HAHA . slh satu ayat dlm kargn aku . 'the rustle of leaves , as they brushed against each other , such a soothing music to the ears ' HAHA . tahh apo akuu merepekk taah :) sejaraah - haahh , soalaan ehh pulaak . aku bacaa tamadun indus , tamadun lain yg kua . HAHA . tapi naseb laa ade gak pasal GLOBALISASI . haha . makaa aku punn mengglobalkan apaa yg patuut . wee :) math - pehhh , aku ta pasti . tapi aku dapat buad kot . tapi ade gak uw yg tinggal . bebal sikit laah math ni :) haha . tunggu dan lihaat jea . ag - huihhh , paper 1 aku tabolehh belaah weyy , susaa . tapi paper 2 aku senyum jea jawaab . hee :) sc - haaa , paper 1 best lagi . tang paper 2 . haa amik kaw ! prinsip archimedies . aku da laah ta bukaak . kalaw bukaak punn sekali imbaas . HAHA . tawakaal :) haaa . abess da paper teraas . wee . tunggu PP and AKDP . haahh ? tatao ke ape ? Perakaunan Perniagaan and Aplikasi Komputer Dalam Perniagaan :)

oke , stop utk exam :) yg laen menanti :)


cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D