Friday, December 10, 2010

welcome home , honey :)

Assalamualaikum , hee . jawaab laah :) oke , baguss . Act. I've something to tell you ! :) Family member sudaa betambaah . Wee . Whaat ? ehh , bukaan baby tuu , Ni baby laen . Baby ni ,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ehh , bukaan aku ! Yg aku pegaang tuu !
Comel bukan ? :)

Tadi pegi beli ikaan , Alaah tuu mmg aktiviti family aku bilaa ikaan-ikaan sudaa bekuraang dalam akuarium . Hee . Lepaas tuu kenn , macam biasaa laah . Adaa rabbit dekaat kedaai tuu . Ohh , tibaatibaa teringat fifi . Fifi tuu rabbit kitorang dulu . Tapi da mati kena bahaam kucing tua yg rakus ! Huhh ! benci !

Oke , stop , skrg dahh ada yg baru , tapi aku takan lupaa fifi jugaak ! Sbb rabbit yg ni punn mata merahh macam fifi . Comelcomel ! Tapi rabbit comel ni tade name lagi laah . nanti kami fikirkan mau bagi nama apa . Ececehh :)

Tadi aku maenmaen nan dye kejaap . Sebelum bawak dye masuk rumaah baruu dye :) Rumaah kitorang laah :)



Alaah , comelnyaa dye !! ^_^

Tapi , as tuan yg baek , aku basuhh dulu rumah dye . Bersihbersih , tana bagi si Comel nihh kotor :)

Perhatian , sayaa ikhlaas buad ni utk dye ! :)

Haa , tengok laah nawfal , dye punn excited dapat rabbit baruu ! :)


Oke laah , na pegi maen same rabbit comel ituu !
Nanty aku story lagi oke ! :)

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D