Sunday, December 12, 2010

Aww aww ♥

Hey peeps ! Kali ni aku na letaak gambaa jea banyaakbanyaak dalaam entry aku . Jgn tanyaa kenapa . HAHA .

Lokasi : Jj serembaan 2 , Seremban 3 tade Jj lagi kott :)
Waktu : Dalam lingkungan 8 - 10 malam kott :)
Aktiviti : Makan-makan , jalan-jalan , dll :)

Dari rumaah ayah da bsg . Sape lambat tinggal . HAHA . Mana mungkin ayah mahuu tinggalkan anak perempuan dya yg comel lote , ehemm , aku laah tuu :) Ehh , angah , kaw jgn sengih . Kaw ta masuk book . HAHA .

Macam biasa sampai jea terus menuju destinasi , perut masing-masing dahh lapa kott . HAHA . ayah paling lapa . ngee :D Makan dekaat Johny sajaa . Aku tasuke sebenaanyaa , tapi ikut jea laah kan .

Dahh order semuaa , kami masuk laah . Oke , sempat snaap ag ,

HAHA , like mother like daughter :)

jengjeng , Sorry semua , makanan sayaa sampai dulu . HAHA .

Air aku biasaa jea . Kaw tengok air adek aku . Tana kalahh . HAHA .

Bilaa makanan dahh sampaai , kaw tengok si Nawfal , ta padan kecik . Macam tahuu jea makan.

Oke , snap lagi dan lagi , bilaa perut dahh kenyaang . Ta bolehh na sumbaat :)
Air adek aku yg penohh td da abes . HAHA .
Kaw tengok dlm piring kecik tuu . Adaa sayur ann ?
Sorryy , sayaa bukan vegeterian . HAHA .
Semua bisingg aku membazir .


Haa , kejaap ehh . tengokk gambaa bawah ni . Apahal aku buad gayaa macam tuu ?
telampau kenyaang ? Ta mungkin . HAHA . Abaikan .


Oke , dahh laa tuu . asyik makan jea . HAHA . Kaw tengok ni adek aku punyaa keje .
Dalam kedaai punn na snaap . Gilaa weyy . Tapi aku join jugaak :)


Dahh dahh , kenaa balek . Haa ? Balekk ? Alaah . tana . na tydo sini . HAHA . Kaw jgn jadi gilaa mimie oii :) Bye , nahh . aku titipkan gambaa terakhir . buruk tapi lawa . HAHA . Gilaa !

Huhh , plastik Jj aku pegang . tade plastik laen ke ? HAHA .
Hari Plastik sedunia . Kena bayar 20 sen baru dapat plastik . HAHA .

cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D