Wednesday, December 8, 2010

yeaayyy !

Aww aww , seronok sangaaad :) Haa . Na denga ceritaa aku ta ? mari dekatdekat , duduk rapatrapat , tatap skrin ini . PERHATIKAN ! haha . Sini laah . Na dengaa ta . Aku na bisik ni :) Semalam kaann . Alaa . aku cakaap ni kaw jangan jelouse taw ! Janji dulu ? Janji laah ! Haaa . Okeoke , ta jelouse kan ? Now , aku ceritaa :)

Semalam aku gaduh nan budaak kecik tuu kan ? Tapi sudaa baek laah :) Hee , ta bolehh gado lamelame . Na makan aty lamelame un ta gune kan ? lagi punn bukaan dye ta try pujuk aku . So , adil laah kan ? :)

Mulemule mmg dingin jea laah kan . Huhh , aku punyaa mood pun dahh terbaang berkeliaran . Tana balek . HAHA . Tapi , aty aku ni je . Ade taman . Try jugaak laah baek nan budaak kecik tuu :) hee . Tapi dah suratan ilahi , HAHA . Maka , aku pun menamatkan laah peperangan perasaan dgn dye . HAHA . Haa , amik kaw . Kan da kua sume . wee .

Dahh boringg tu kaan , ape lagi . video call :) Busaan laah :) Macam biasaa , gigi jadi topik terkenaal utk mengenakan aku ! haishh . Aku na kenaakan dye ape ? Taya laaah . Bia laah dye kenn , Tuu yg dye na . HAHA . tibetibe jea :)

Macam2 soalan dan macam2 jawapan yg kua semalam . Hee . Aku tanyaa dye , dye tanyaa aku . Sampai laah da penaat aku buad keje lagi . Keje ape ? Ni haa :)

Nampak ta mukaa aku ? Nampak kan ? tapi , ta nampak mukaa yg sebelaah tu kan ?? Haa . Tuu yg agaak tidak beragak . HAHA . Degil weyy , tana bukaak lampu . Hishh . Takut aina tejage . Alasaan jea kann ?? Hishh . Tapetape .

Lepaas tuu kan ? Agaakagaak dahh na subuh tuu , tibatiba pulaak dye tnya soaalan yg merapu lagi merepek . Haishh . Aku sensitif betul laah kan . Dye pegi tanyaa ape yg aku tasuke pasal dye. Bukan na cakap ape , aku tatao ape yg aku ta sukaa pasal dye . Tapi yg aku tahuu , satu bendaa yg palingg aku tasuke . Pasal dye sukaa sangaad nan Ka Ikin . Haha . cemburu butaa ? sukaa aty laah , butaa ke pekak ke , tuli ke . Yg penting tasuke beb ! :)

Haa , beberapa minit kemudiaan , dahh na betumbuk uww . HAHA . tade laah . aty aku yg ada taman uww jea terase sikit . hee :) Aduyy , tape , I'm strong girl :) kan kan ? Terimaa jea . semuaa up to him na berubaahh ke ta . oke ? :) (sebenanye mmg haraap sangaad dye berubahh) -soryy , akak jelouse tengok adek dgn kakak laen :(

Haa , tahu ta ? Ainaa da bangun . hee , dye jea ta tydo :) japjap , satu lagi , na bg tahuu , dye caring sangaad dgn aina . Manjaa gilaa . kan kan ? da laah comel aina tuu . Kalaw aku dapaat punn . haa , paam je laah kan .

Kaw tengok laa mukaa aku , sebenaanyaa aku sukaa gilaa tengok dye :) Tengok aina yg manjaa tuu :) Comel weyy . Tahuu ke dye tengaah buad apa ? Dye tengaah kejut ainaa laah . Na ajak pergi manda air terjun :) Hee , Aina pulaak , celikcelik jea na maen game BARBIE . Hee , aina aina :) Sukaasukaa !

Oke laah , da panjaang nih . Hee , Geraak dulu . Semogaa terhibur . Ahha .
p/s : adek , tengs gado dgn akak , HEE :D



cute girl and handsome guy , please click LIKE below :D